Trafikalt Grunnkurs

Bilpakke 2 Tønsberg

KR 32 990,-

Det å velge deg en av våre pakker vil sikre deg at pengene som er spart/fått som skal brukes på lappen, vil faktisk brukes på lappen og ikke på andre ting. Når du betaler inn en pakke så låser du deg på ta lappen, ferdig snakka! Kontakt oss så fort som mulig for at vi skal hjelpe deg med å ta et valg på hvilken pakke du skal ha, ofte må vi sette opp en kjøretest for deg for å målet nivået ditt før du kan velge deg en pakke som passer deg BEST.

En viktig ting å nevne her sånn at ikke du misforstår fullstendig, det å kjøpe en pakke betyr ikke at det er en GARANTI på at du får lappen, det er kun et tilbud, så om du trenger flere kjøretimer så vil de komme i tillegg, men om du er veldig flink å ikke bruke alle timene så vil du få de timene refundert når du endelig får LAPPEN.

Vi kan hjelpe deg dersom du ønsker å kjøpe en PAKKE med ikke har råd til det. Vi samarbeider med Resurs Bank som gir deg muligheten til å søke opp et lån og betale det innen et år rentefritt.

Eleven må være over 18 år for å bestille kurs

Betal når du kan

Nedbetale lånet i løpe av 60 dager

Delbetale hele førerkort i løpe av 12 måneder

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Tønsberg