Bli din egen sjef.
Start en Driving Trafikkskole

En Driving-franchise handler om mye mer enn å lære folk å kjøre. Du må være relasjonbygger og flink til å kommunisere og motivere mennesker. Driving er og har vært den raskest voksende trafikkskolekjeden i landet. Kjeden teller i dag 6 trafikkskoler i Norge siden stiftelsen i 2011 og flere skal vi bli.

Hva er franchise?

Franchise er et kontinuerlig og langsiktig samarbeid hvor eier av et konsept (franchisegiver) gir lisens for deg (franchisetaker) til å drive din egen virksomhet basert på franchisegiverens merkevare.
Trafikkskolen finansieres, eies og drives av deg som franchisetaker som da også tar både hele risikoen og hele gevinsten. Som kompensasjon for dette tar vi fast franchise avgift hver måned. Det stilles høye krav til deg som leder og som person. Har du lederegenskaper og personlige ferdigheter som kreves? Ta kontakt med oss.

Hva forventer vi?

Vi forventer at du er opptatt av å lære deg vårt konsept og bestrebe deg på å overholde de retningslinjene / krav som er gitt i franchiseavtalen vår. Du må være 100% lojal og forstå at konseptet ikke skal forandres, men derimot forbedres. Vi forventer at du kan fremlegge bekreftelse på at du er i stand til å finansiere det investeringsbehov som er nødvendig for å etablere en Driving, som for eksempel leie lokaler, kjøpe skoleutstyr, kjøpe møbler, reklame skilter, skolebil osv. Vi ser etter personer med :
⚬ Høy personlig integritet
⚬ Faglig sterk
⚬ Høy standard på kommunikasjon
⚬ Økonomisk innsikt
⚬ Sterke lederegenskaper
⚬ En personlighet som representerer Driving Trafikkskole på en god måte

Hva kan du forvente?

På Driving er vi opptatt av å skape et best mulig driftsgrunnlag for at alle franchisetakere skal kunne få positive resultater i egen virksomhet. Disse resultatene kommer dog gjennom hardt arbeid og selvsagt ikke av seg selv. Du skal kunne være like synlig på sosiale medier som resten av hele konsernet, der har vi en utrolig sterkt markedsføringplattform. Du vil bli en del av et solid kjedekonsept som har stordriftsfordeler og gode systemer, og en del av sterk merkevare.

Veien videre

Om du er fortsatt interessert er da neste steget å investerer en tur til Drivings hovedkontor i Tønsberg. Dette er nødvendig for at vi forhåpentligvis skal få litt kunnskap om deg og dine ambisjoner samtidig som du får en fullstendig gjennomgang av franchiseavtalen Driving.

Kontaktperson :

Alex Victor Wali

admin@drivingtrafikkskole.no

Skal vi kontakte deg?

Franchise

Fyll inn så kontakter vi deg innen kort tid og avtaler videre.

Driving Trafikkskole

Sikkerhet i fokus

Driving Trafikkskole driver i dag trafikkopplæring i klasse B (bil), B-automat, klasse BE (henger), klasse AM146 (moped), klasse A (tung motorsykkel), klasse A1 (lett motorsykkel), klasse A2 (mellomtung motorsykkel) samt at vi tilbyr trafikalt grunnkurs, førstehjelpskurs og mørkekjøring.
    Trafikalt Grunnkurs

Tilhenger