Bestill kurs her :

MC & Moped

Mørkekjøring

Våre kommende kurs

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Kolbotn

Vi på Driving trafikkskole sørger for at du blir en dyktig sjåfør som kan ferdes trygt i trafikken. Driving Trafikkskole er en kjøreskole med fokus på kvalitet og effektivitet. Vårt fokus på kvalitet fører ikke bare til at våre elever har en lav strykprosent, men også til at de blir bedre og tryggere sjåfører – nettopp det kan utgjøre den store forskjellen i en krevende trafikksituasjon.

Driving Trafikkskole

Kolbotn