Bilpakker

Mørkekjøring

KR 2000,-

Trafikant i mørket

Bilpakker Kolbotn – For deg som har spart opp til lappen eller får den som en gave i konfirmasjon, bursdag eller som julegave! Det er mange som tenker hva koster lappen i dag egentlig?? Det vet faktisk ikke vi heller da, fordi det er veldig individuelt.

1. Jo tidlig jo bedre

Jo tidlig jo bedre det er, så hvis du tar trafikalt grunnkurs når du er fylt 16 så vil du få retttil å øvelseskjøre hjemme med din ledsager og dette vil skaffe deg helt GRATIS erfaring, så jo mere du kjører jo tryggere du blir. Statistikkene viser at de første 2000 km er de farligste, så det er utrolig viktig at kjører disse kilometere ferdig innen du får lappen. Vi sier ikke at du skal kjøre disse 2000 km hos oss fordi vi skal love deg at dette kan bli veldig dyrt, men at du kombinerer hjemmekjøringen med skolekjøringen (mye hjemme, lite på skolen).

2. Ta med din ledsager

Ta med din ledsager med på din første kjøretime slik at hun/han kan sitte i baksete og få med seg hvordan er det vi lærer deg på beste mulig måte samt oppdatere seg med de nye lovene og reglene slik at ikke du får 2 forskjellige opplæringen hjemme og på kjøreskolen.

3. Ta det intensivt

Ta det intensivt og ikke bruk 100 år på å ta lappen. Det er mange som kommer til oss og vil bli fort ferdig med lappen, men så kommer det andre prioriteringer underveis som står i veien for at de skal faktisk bli fort ferdig som de ønsket. Når du har bestemt deg så la oss sette planen din veldig tett sånn at du kan bli en veldig trygg sjåfør på kortest mulig tid.

4. Ha interesse for bil

Ha interesse for bil og kjøring, fordi dette har mye å si på hvor fort du vil lære å kjøre. Fra vår erfaring så kan vi trygt si at de elevene som kommer til oss og ser ikke verdien med å ha interesse for å kjøre bil bare fordi mamma eller pappa betaler, er disse elevene som bruker lengst tid og bruker masse masse penger på å ta lappen.

5. Be alltid om hjemmelekse

Be alltid om hjemmelekse fra læreren din slik at du kan øvelseskjøre hjemme og trene på disse tingene eller om du ikke har mulighet til å kjøre hjemme så kan du lese på dette i teoriboka og se filmer på YouTube for å være godt forberedt til neste kjøretime.

6. Ta teoriprøven

Ta teoriprøven så fort som overhodet mulig, for at dette vil spare deg masse masse tid under kjøretimene, slik at kjøretimen skal bli brukt til kjøring og ikke bare på å lære om skilter, lover og regler.

Det å velge deg en av våre bilpakker Kolbotn vil sikre deg at pengene som er spart/fått som skal brukes på lappen, vil faktisk brukes på lappen og ikke på andre ting. Når du betaler inn en pakke så låser du deg på ta lappen, ferdig snakka! Kontakt oss så fort som mulig for at vi skal hjelpe deg med å ta et valg på hvilken pakke du skal ha, ofte må vi sette opp en kjøretest for deg for å målet nivået ditt før du kan velge deg en pakke som passer deg BEST.

En viktig ting å nevne her sånn at ikke du misforstår fullstendig, det å kjøpe en pakke betyr ikke at det er en GARANTI på at du får lappen, det er kun et tilbud, så om du trenger flere kjøretimer så vil de komme i tillegg, men om du er veldig flink å ikke bruke alle timene så vil du få de timene refundert når du endelig får LAPPEN.

Vi kan hjelpe deg dersom du ønsker å kjøpe en BILPAKKE KOLBOTN med ikke har råd til det. Vi samarbeider med Resurs Bank som gir deg muligheten til å søke opp et lån og betale det innen et år rentefritt.

Betal når du kan

Nedbetale lånet i løpe av 60 dager

Delbetale hele førerkort i løpe av 12 måneder

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Kolbotn