GRATULERER !

Vi har mange bestillinger og derfor tas det forbehold at kurset kan være fult. Men vi hjelper deg hvis det skulle skje.

Din registrering er nå fullført, og vi ønsker å takke deg for at du valgte oss som din kjøreskole.

I løpet av 1 virkedag vil du motta en bekreftelse via e-post. Denne vil inneholde viktig betalingsinformasjon og annen relevant informasjon. Vi ber deg vennligst fullføre betalingen før din kjøretest for å sikre en smidig opplevelse.

I tillegg vil vi også sende deg en melding med dato og tidspunkt for din oppsatte kjøretest. Vi gjør vårt beste for å tilpasse tiden til dine preferanser. Vi ber imidlertid om at du gir beskjed minst to virkedager i forveien hvis den tildelte datoen og tidspunktet ikke passer for deg, slik at vi sammen kan finne en mer passende tid.

Vi ser frem til å hjelpe deg med å oppnå dine kjøremål, og hvis du har noen spørsmål eller trenger ytterligere assistanse, er vårt team alltid her for å hjelpe deg. Igjen, velkommen til vårt kjøreskolefellesskap, og vi ser frem til å hjelpe deg med å trives på veien!