Bilpakker

Fra KR 830.-

Bestill enkelt time

KR 2900.-

Nå kan du enkelt bestille din oppkjørings bil hos oss.

Bilpakker – Veien til Førerkortet på Dine Premisser!

Enten du har spart opp til lappen selv, eller mottatt den som en verdifull gave til konfirmasjon, bursdag eller jul, er våre skreddersydde bilpakker det ideelle valget! Du lurer kanskje på: «Hva koster lappen egentlig i dag?» Svaret er faktisk individuelt og avhenger av ulike faktorer.

1. Tidlig Start, Solid Erfaring

Jo tidligere du starter, desto bedre. Tar du trafikalt grunnkurs ved fylte 15, får du muligheten til å øvelseskjøre hjemme, med en ledsager så fort du fyller 16 år. Dette gir deg uvurderlig GRATIS erfaring, som bidrar til å gjøre deg til en sikrere sjåfør. Statistikken viser at de første 2000 km er de mest risikofylte, derfor er det svært viktig å fullføre disse kilometerne før du får lappen. Vi anbefaler å kombinere hjemmeøvelse med profesjonell veiledning (mer hjemmekjøring, mindre tid på skolen).

2. Involver Din Ledsager

Inviter din ledsager til din første Kartleggingstime, slik at han/hun kan observere undervisningen på best mulig måte fra baksetet. Dette gir dem også mulighet til å holde seg oppdatert med de nyeste lovene og reglene. På denne måten unngår du forskjellige undervisningsmetoder mellom hjemmeøvelse og kjøreskolen.

3. Intensivt Fokus

Ikke bruk unødvendig lang tid på å ta lappen. Noen kommer til oss med et ønske om å raskt fullføre lappen, men støter på andre prioriteringer underveis. Når du først har bestemt deg, hjelper vi deg med å utarbeide en tett plan for å gjøre deg til en trygg sjåfør på kortest mulig tid.

4. Lidenskap for Kjøring

Interesse for bil og kjøring spiller en viktig rolle for hvor raskt du vil lære å kjøre. Vår erfaring viser at elever som ikke ser verdien av å ha en genuin interesse for bilkjøring (utover økonomisk støtte fra foreldre), ofte bruker lengre tid og bruker mer penger på å ta lappen.

5. Be Alltid om Hjemmelekse

Be alltid instruktøren din om hjemmelekser, slik at du kan øve hjemme og forberede deg til neste kjøretime. Hvis du ikke har muligheten til å kjøre hjemme, kan du lese teoriboken og se videoer på YouTube for å være godt forberedt.

6. Ta Teoriprøven Tidlig

Ta teoriprøven så tidlig som mulig. Dette vil spare deg mye tid under kjøretimene, slik at de kan fokusere på praktisk kjøring og ikke bare teoretisk opplæring om skilter, lover og regler.

– en avgjørelse du ikke vil angre på! Kontakt oss så snart som mulig, så hjelper vi deg med å velge den pakken som passer best for deg. Ofte må vi vurdere ditt nivå gjennom en Kartleggingstime før du velger den pakken som passer deg BEST.

Viktig å påpeke: Å kjøpe en pakke er ikke en GARANTI for å få lappen, det er et tilbud. Hvis du trenger ekstra kjøretimer, vil disse bli fakturert separat.

Hvis du ønsker å kjøpe en bilpakke, men mangler midler, samarbeider vi med Resurs Bank som gir deg muligheten til å søke om et lån og betale det tilbake rentefritt innen ett år.

Betal når du kan

Nedbetale lånet i løpe av 60 dager

Delbetale hele førerkort i løpe av 12 måneder

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Asker

Adresse:

Solbråveien 20, 1383 Asker

Våre åpningstider:

Man – Fredag 09:00 – 15:00
    Lørdag og Søndag send mail

Ved oppmøte på skolen, avtal med lærer eller resepsjon på forhånd.

Les mer om GDPR her