Mørkekjøring

Asker Leie av bil til førerprøven

Vi ønsker å gjøre oppkjøringen enklere for deg. Nå kan du enkelt bestille din oppkjøringsbil hos oss. Her er hvordan det fungerer:

•Skriv datoen for oppkjøringen din.
•Oppgi klokkeslett.
•Angi hvilken trafikkstasjon du skal ta oppkjøringen ved.
•Ønsker du en oppvarmingstime før oppkjøringen? Gi oss beskjed, og vi vil tilrettelegge for det, hvis mulig.

Når vi mottar din bestilling, vil vi innen en virkedag sjekke tilgjengeligheten av ønsket bil til det angitte tidspunktet. Vær oppmerksom på at for å øke sjansen for tilgjengelighet, anbefaler vi å sende oss din henvendelse i god tid før oppkjøringsdato.

Betal når du kan

Nedbetale lånet i løpe av 60 dager

Delbetale hele førerkort i løpe av 12 måneder

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Asker

Adresse:

Solbråveien 20, 1383 Asker

Våre åpningstider:

Man – Fredag 09:00 – 15:00
      Lørdag og Søndag send mail

Ved oppmøte på skolen, avtal med lærer eller resepsjon på forhånd.

Les mer om GDPR her