Mørkekjøring

Asker Enkelt timer

Ønsker du å prøve før du forplikter deg? Vårt «Enkelttime» -alternativ lar deg utforske vårt tilbud uten langsiktig engasjement. Perfekt for de som er usikre eller bare trenger én time. Velg vår enkelttime for en smakebit på våre tjenester eller for å fokusere på spesifikke behov.

Fyll ut så godt så mulig. Dette hjelper oss med å tilpasse opplæringsprogrammet ditt basert på dine behov og prestasjoner.

Vær oppmerksom på at eleven må være fylt 16 år for å kunne melde seg på. For deltakere under 18 år, krever vi at en foresatt oppgis ved påmelding.

Ekstra kjøretimer: skreddersydd opplæring for deg som trenger mer tid med en erfaren instruktør

Noen ganger kan de obligatoriske kjøretimene føles som bare en smakebit på veien mot å bli en trygg og selvsikker sjåfør. Enten du er nybegynner eller har tatt førerprøven uten å bestå, er vårt tilbud om 10 ekstra kjøretimer det perfekte supplementet for ekstra praksis.

Hvem er dette For?

Dette tilbudet er skreddersydd for de som trenger ekstra praksis utover det obligatoriske antallet kjøretimer. Kanskje du ikke har muligheten til å øvelseskjøre hjemme, eller kanskje du bare føler behovet for ekstra tid med en erfaren instruktør ved din side. Dette er også en flott mulighet for de som har tatt førerprøven uten å bestå og ønsker ekstra veiledning før neste forsøk.

Hvorfor velge 10 ekstra kjøretimer?

Sikkerhet og Selvtillit: Flere kjøretimer gir deg muligheten til å bli mer komfortabel og tryggere bak rattet.

Spesialisert Veiledning: Våre erfarne instruktører vil gi deg personlig oppfølging og skreddersy opplæringen basert på dine spesifikke behov og utfordringer.
    Forberedelse til Prøven: Ekstra tid på veien betyr bedre forberedelse til den praktiske førerprøven.

Hvordan fungerer det?

Vårt tilbud inkluderer 10 ekstra kjøretimer med våre dyktige instruktører. Vi anbefaler vanligvis dobbelttimer, hver på 45 minutter, for optimalt utbytte av opplæringen. Du kan planlegge timene etter ditt eget behov og timeplan. Dette gir deg muligheten til å fokusere på spesifikke områder hvor du ønsker ekstra veiledning.

Kontakt oss for å Komme i gang

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å planlegge dine ekstra kjøretimer. Uansett om du er nybegynner eller har tatt førerprøven tidligere, ser vi frem til å hjelpe deg på veien mot å bli en trygg og kompetent sjåfør!

Betal når du kan

Nedbetale lånet i løpe av 60 dager

Delbetale hele førerkort i løpe av 12 måneder

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Asker

Adresse:

Solbråveien 20, 1383 Asker

Våre åpningstider:

Man – Fredag 09:00 – 15:00
      Lørdag og Søndag send mail

Ved oppmøte på skolen, avtal med lærer eller resepsjon på forhånd.

Les mer om GDPR her