Trafikalt Grunnkurs

Bilpakke 2 Asker

Ved å bestille en pakke vil den første timen gå til kartlegging, her gjør du en felles vurdering med kjørelæreren. Dette hjelper deg med å velge den mest passende opplæringspakken basert på faktorer som øvelsesmuligheter hjemme, læringskapasitet og kjøreferdigheter. Kostnaden for kartleggingstimen er inkludert i den valgte pakken, uten ekstra kostnader. Du kan kontakte oss for å avtale kartleggingstime eller registrere deg for ønsket opplæringspakke. Etter kartlegging tilpasses opplæringen etter dine behov. Målet er å gi deg den beste opplæringsopplevelsen og gjøre deg til en trygg sjåfør.

Fyll ut så godt så mulig. Dette hjelper oss med å tilpasse opplæringsprogrammet ditt basert på dine behov og prestasjoner.

Vær oppmerksom på at eleven må være fylt 16 år for å kunne melde seg på dette kurset. For deltakere under 18 år, krever vi at en foresatt oppgis ved påmelding.

Fortell oss når det passer best for deg å gjennomføre kjøretesten innenfor våre åpningstider. Vennligst oppgi flere mulige dager og tidspunkter. Vi vil gjøre vårt beste for å tilpasse etter dine preferanser, men vær oppmerksom på at det ikke alltid vil være mulig. Hvis du ønsker en time etter kl. 16, må du ta kontakt med oss.

Betal når du kan

Nedbetale lånet i løpe av 60 dager

Delbetale hele førerkort i løpe av 12 måneder

Vi hjelper deg med valgene dine

Det er ikke alltid like lett å velge det kurset som en trenger. Og noen ganger har man bare spørsmål om de kursene som er. Legg igjen mobilnummeret ditt her så ringer vi deg opp igjen og hjelper deg med alle valgene dine.

Gavekort

Vi på Driving Trafikkskole tilbyr også gavekort av diverse størrelser. Om du ønsker å overraske noe eller bare gi en hyggelig gave så hjelper vi deg med dette. Velg hvilken type gavekort du ønsker deg ved å fylle ut skjema på siden her. Om du er usikker på hvilket gavekort du ønsker å gi – så har du mulighet å gi en sum. Husk å fyll ut fødseldagen til personen som får dette gavekortet.

Driving Trafikkskole

Asker

Adresse:

Solbråveien 20, 1383 Asker

Våre åpningstider:

Man – Fredag 09:00 – 15:00
      Lørdag og Søndag send mail

Ved oppmøte på skolen, avtal med lærer eller resepsjon på forhånd.

Les mer om GDPR her